Obserwatorzy

sobota, 24 sierpnia 2013

Rebel Heart ...

Witajcie :) Mam przygotowany dla Was kolejny post , a w nim zobaczycie moje dwie nowe bluzy które sobie zakupiłam .  Co ja Wam tu się będę rozpisywać o kolorach i wzorach tych bluz , przecież sami je widzicie na zdjęciach . Dodam tylko , że mam do sprzedania oczywiście nowiutkie z metką takie właśnie bluzy tylko inne wzory . Jeśli chcielibyście zobaczyć fotki tych bluz to napiszcie w komentarzu a pokaże Wam wszystkie kolory i wzory jakie mam do sprzedania , po prostu zrobię osobny post o ile chcecie ?







Miłego wieczoru :*

37 komentarzy:

  1. obie są świetne! :) ale gdybym miała wybierać to druga jest dla mnie idealna ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne bluzy i zapraszam częściej do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne są te bluzy :) ja chciałam niedawno taką zakupić w kolorze czarnym i szarym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne bluzy!!

    http://belladulcechica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. super bluzy :)

    zapraszam do siebie, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. prześwietny blog! super się czyta :)

    zapraszam do mnie, dopiero zaczynam.
    saavemylife.blogspot.com - obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. obie fajne jednak mi ta druga podoba się bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super bluzy, ta druga ma ładniutki kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne bluzy ;)

    Pozdrawiam :)
    ohvictorria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne bluzy i fajne fotki :3
    zapraszam do mnie Kochana w wolnej chwili na nową notkę :*:*

    OdpowiedzUsuń
  11. te bluzy sa sliczne ta mietowa mi sie bardzo podoba gdzie je kupilas?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ALE MEGA : O skad one sa? : o

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne te bluzy, chociaż bardziej podoba mi się ten miętowy :) Ja już obserwuję, teraz ty ! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. niebieska bardziej przypadła mi do gustu! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałaś się w lustrze??

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne te bluzy. Jaki jest ich rozmiar?

    Również obserwujemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczne zdjęcia:) piękne bluzy szczególnie te drugie:) Ps. obserwuję i zapraszam do mnie na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  18. uwielbiam bluzy, sa idealne na zimowe wieczory ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie bluzy ;) Twoje są naprawdę fajne :) Zapraszam do mnie, pozdrówki: klaudyynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Obie bluzy są świetne, mają cudowne kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. poluję na takie!:D

    Co powiesz na wspólną obserwację?:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oba kolory świetne lecz bardziej pasuje do Ciebie miętowy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. je vous remercie de très bonnes informations, peut être utile pour nous tous
    Vitamin Alami Untuk Memutihkan Wajah DAn Tubuh

    OdpowiedzUsuń
  24. thanks, napaka kawili-wiling impormasyon, maaaring maging kapaki-pakinabang para sa amin lahat
    OBAT ANAK YANG AMAN DAN AMPUH

    OdpowiedzUsuń