Obserwatorzy

sobota, 3 sierpnia 2013

Holiday at the seaside :)



Hey :) Tak jak obiecałam , wstawiam zdjęcia z nad morza . W tym roku wybraliśmy się z rodzinką do miejscowości Jantar . Ogólnie pogoda nie była zła , nie padało , chociaż jak zajechaliśmy na miejsce niebo było zachmurzone . Jednak to nie przeszkodziło mojemu młodszemu bratu w wskoczeniu od razu do morza . Okolica spokojna , wprost dla osób którzy chcą odpocząć od miejskiego zgiełku . My mieszkaliśmy jakieś 300 metrów od morza , także było blisko . Wieczory pozwalały na spacery i oglądanie pięknego zachodu słońca . Nie będę się rozpisywać , bo mogłabym tu prawie , że książkę napisać . Jeśli macie jakiekolwiek pytania piszcie w komentarzach . 
Buziaczki kochani <3












20 komentarzy:

  1. Polskie morze jest supr, jedyny minus to niepewna pogoda, ale widzę że bawiłaś się całkiem nieźle :D Zapraszam na "DZIEŃ DRUGI" z Chorwacji :D Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja juz ze 3 lata nie kapalam sie w polskim morzu :(

    OdpowiedzUsuń
  3. ja w tamtym roku byłam nad morzem :D
    Śliczne zdjęcia :D
    Zapraszam na mojego bloga.Było by miło gdybyś pozostawiła po sobie ślad w postaci komentarza:D
    http://wana-wanaa.blogspot.com/
    +Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! A ja w poniedziałek jadę nad morze :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia.
    Nie wybieram się w tym roku nad Polskie morze.
    Obserwuję.
    Zapraszam: szczescie-z-zycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie się prezentujesz na zdjęciach :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja byłam w Rowach, ale tej miejscowości nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze że pogoda była ładna i się świetnie bawiliście;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja byłam we Władysławowie, myślę że jest większe niż to Jantar a ja właśnie takie lubię - nie zbyt spokojne, ale też nie bardzo 'miejskie' :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Byłam w Jantarze, fajne miejsce na odpoczynek ;))
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ale zazdroszcze pobytu w tym miejscu:)
    dodaje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super. :D

    Obserwujemy? Jeśli tak to zrób to pierwsza i poinformuj mnie o tym w komentarzu.
    lilianka-blog.blogspot.com
    Follow my blog with Bloglovin





    OdpowiedzUsuń
  13. Nic dodać nic ująć :) zdjęcia opisują jak bardzo udał się Wasz wypad nad morzę ;) genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. widać ,że świetnie się bawiliście ;)
    cudne zdjęcia ;)Pewnie ,że obserwujemy . Ja już ,teraz Ty ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne zdjęcia :) widać, że wyjazd był udany :)
    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcia,widać że bardzo udany pobyt:)))
    uwielbiam morze i jego klimat:)


    pozdrawiam i zapraszam do wspólnej obserwacji;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę, że zabawa była przednia. Ja mieszkam w podobnej odległości od morza, jednak zdecydowanie wolę góry :)

    Obserwujemy? Daj znać u mnie :)
    Buziaki z Gdyni :*

    »Annffashion«
    http://annffashion.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  18. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń