Obserwatorzy

niedziela, 21 lipca 2013

Forever Young ...

Hej kochani , zastanawiam się w jaki sposób Was po raz kolejny przeprosić za tak długą nieobecność na blogu , postanowiłam że już nie będę Wam robiła żmudnych nadziei dodając zdjęcia co tydzień . Dodam kiedy uznam to za właściwe :) Chciałam kochani tylko powiedzieć , że w ostatnim tygodniu byłam nad morzem i uwieczniłam te pięknie spędzone momenty na zdjęciach , ale to pokaże Wam innym razem . Na razie korzystając z tak wspaniałej pogody jaką mamy za oknem wybrałam się z moją kuzynką na spacerek . Jak zwykle nieodłącznym elementem naszej wyprawy był aparat . Dlatego dzisiaj będą przedstawione dwie stylizacje . Mam nadzieję , że ilość zdjęć Wam się spodoba i zrekompensuję moją długą nieobecność . MIŁEGO OGLĄDANIA :) ! 















                                    Buziaczki :*
                            Do następnego razu :)

19 komentarzy:

  1. U mnie jest strasznie zimno :( .
    Śliczne sukienki :) .
    http://andzi-andzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne macie te sukienki!
    czekam na zdjecia z nad morza

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne sukienki :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka kuzynki świetna! Sama chciałam taką kupić, ale nie lubię sukienek bez szelek...

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądacie! <3

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam sukienki latem :) są mega wygodne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie !
    obserwuję, zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo super :D No czekamy na więcej postów.
    obserwuję liczę na rewanż. Fanka
    http://laura-lauurka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne dziewczyny! Zapraszam serdecznie na nowy post z wieeeeelką ilością zdjęć z kolonii, na której miałam przyjemność być! Byłoby mi bardzo miło, gdybyś zajrzała ;*** Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie wyglądacie pięknie, śliczne sukieneczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te jeansowe sukienki są teraz wszędzie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. slicznie wygladasz;) sukieneczka super:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne sukieneczki :)
    A tą drugą widziałam już w kilku wersjach kolorystycznych :)
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuje bardzo , ładną masz sukienkę kocham motyw kwiatowy i oczywiście zapraszam cię częściej na mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne kiecki ;) Szkoda że już jesień :(

    OdpowiedzUsuń