Obserwatorzy

piątek, 21 czerwca 2013

In life beautiful are only moments :)

Witajcie kochani od ostatniego posta minęło trochę czasu , przepraszam Was za to ale niestety dla mnie rozpoczął się sezon zbierania truskawek , który teraz zbliża się ku końcowi , na szczęście . I już niedługo zaczynają się wakacje , czas beztroskich szaleństw . Przejdę więc do rzeczy , dzisiaj chcę Wam pokazać takie luźne zestawienie , czyli leginso - spodnie z bluzeczką . Mam nadzieję że się spodoba :) Obiecuję , że jeśli pogoda pozwoli , będę częściej wstawiać posty .









20 komentarzy:

  1. śliczna koszula i legginsy! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna bluzeczka *.* zakochłam się e niej! :)
    Pieknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny zestaw a i teraz pogoda pozwoliła więc czekam na więcej i częściej

    http://born2make.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnie zdjęcie jest super :) Ładnie ci w tych leginso-spodniach

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedy ogłosisz wyniki konkursu???

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne fotki ;> obserwuję i liczę na rewanż ;>
    http://bloondii-xd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia :):* zapraszam Cię do oceniania i komentowania mojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam taki sam kolor legginsów, tyle że z kieszonkami ;D
    Fajnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog ;)
    + Obserwujemy?
    http://the-sky-full-of-stars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. moim zdaniem do legginsów powinno się nosić tylko dłuższe bluzki, które zasłaniają tyłek
    śliczna bluzka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś dobrze przeczytała notkę to nie są typowe legginsy .

      Usuń