Obserwatorzy

czwartek, 23 maja 2013

My first DIY :)

Witajcie , w ostatnim czasie miałam trochę natłok obowiązków , ponieważ miałam Komunię brata i musiałam      pomóc mamie w przygotowaniach . Wybaczcie , że przez to troszkę zaniedbałam bloga . Dzisiaj przychodzę do Was z moją pierwszą przeróbką dwóch zwykłych białych koszulek na krótki rękaw . Bardzo spodobało mi się oglądanie różnych postów blogerek właśnie z takimi przeróbkami . Więc pomyślałam sobie czemu ja mam nie spróbować . Zresztą sami oceńcie jak mi poszło :)









Buziaki dla wszystkich :*
I miłego dnia :)

58 komentarzy:

  1. jestem pod wrażeniem :DD świetnie Ci to wyszło:D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie Ci to wyszło ,szczególnie tA Z JEDNYM SERDUSZKIEM!

    OdpowiedzUsuń
  3. ta z sercem jest bardzo przyjemna i wesoła:)dobra robota...pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta druga podoba mi się bardzo, cudnie kolorowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi też druga wpadła w oko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia :)
    + Obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta druga mi się straszliwie podoba, obydwie zresztą ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszulki wyszły wspaniale! Sama uwielbiam robić różne "die" z koszulek. Polecam "die tie" na yt, wychodzą genialne! :) zapraszam do mnie na konkurs : http://onceethought.blogspot.com/2013/05/konkurs.html można też dodawać do obserwowanych będzie mi ogromnie miło! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne te przeróbki, szczególnie ta druga koszulka bardzo mi się podoba:) ja jeszcze nie przerabiałam żadnych ubrań! może niedługo coś popróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. obydwie są genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo pomysłowe, chyba sama na cos takiego bym nie wpadała :)
    pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza koszulka bardzo ładna :)
    Obserwuję
    +zaprasza do obserwacji mojego bloga
    http://thisisacookiemonster.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. OHH!! love your diy! so lovely! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają jak by były prosto ze sklepu. Świetnie Ci to wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że umiesz bawić się modą i kombinować :) Zapraszam do polubienia mojego fan page'a będzie mi bardzo miło :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta druga bluzka bardzo mi się podoba. Świetne masz pomysły :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomysłowe, też mam za sobą kilka przeróbek :) Najlepsze jest to, że nikt nie będzie miał takiej samej rzeczy! Pozdrawiam i ... obserwuję :) cocaone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam na rozdanie kosmetyczne u mnie! Ziemia Egiptu BIKOR do wygrania! :)

    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/2013/05/mae-rozdanie-wielka-nagroda.html

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie Ci to wyszło ;) szczególnie ta z jednym serduszkiem ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześlicznie wyglądasz w tym zestawie :) Tak wiosennie i kolorowo :) Bardzo mi się podoba :)Wszystko świetnie się ze sobą komponuje :) I do tego te cudne dodatki <3.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    P.S. Jeśli masz ochotę to zapraszam do cię do wzięcia udziału w giveawayu na naszym blogu, w ktróym możan wygrać okulary przeciwsłoneczne( http://odysejamodowa.blogspot.com/2013/05/firmoo-giveaway.html )

    OdpowiedzUsuń
  21. ale super! bardzo ładnie to wyszło, a satysfakcja pewnie jeszcze większa :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładnie wygląda szczególnie ta pierwsza koszulka!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. fajnie Ci to wyszło;) jestem na TAK!
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. BARDZO FAJNIE, ŻE SAMA COŚ TWORZYSZ :))

    CENIĘ LUDZI Z WŁASNĄ PASJĄ.. OBY TAK DALEJ!! :))

    DZIĘKUJEMY ZA ODWIEDZINY

    POZDRAWIAMY Z TRÓJMIASTA :)

    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny pomysl, piekna ta druga bluzka :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwsza bluzeczka mi się podoba :)
    A miętowa marynarka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwsza wygląda ciekawie, w drugiej serduszka chyba trochę nie wyszły, ale jak na pierwszy raz - JEST ŚWIETNIE! :) Ćwicz, a z pewnością będą coraz lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  28. ta pierwsza koszulka podoba mi się najbardziej! ;) śliczne masz włosy. ;)
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  29. pierwsza koszulka jest mega!

    OdpowiedzUsuń
  30. bardzo fajny DIY:) zawsze lepiej zrobić coś po swojemu:)
    obserwuję i zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  31. I wyszły fajne bluzeczki do noszenia na co dzień. Gratuluję pierwszego DIY. Farbowałaś też sama?

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję pierwszego DIY :) Chodź uważam że szkoda że te bluzeczki gubią Ci talię :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie lubię takie luźne koszulki , a już w szczególności chodzić w nich na codzień :)

      Usuń
    2. Ja tak szczerze to też lubię bluzki typu prześcieradła :) ale przyzwyczaiłam się u Ciebie do bardziej eleganckich stylizacji ;D

      Usuń
  33. W pierwszej mogłaś dać inny kolor kokardki, a poza tym obie są śliczne!:)
    Zapraszam do siebie: ewarybarczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. bardzo fajnie to zrobiłaś ;)
    serduszka są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Hi Dear friend Nice Pix Share Online.My pray with you Dear Friend......Got more Success Blessings in the name of GLORY.
    Join our Platform Part our Work.
    Behandling av uren hud

    STAY BLESSINGS!

    THANKS
    JOHNS

    OdpowiedzUsuń
  36. świetnie wyszły Ci te koszulki:)
    aż chyba sama spróbuję coś stworzyć:)
    zainspirowałaś mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo ladne bluzeczki, rowniez lubie "serduszkowy" motyw ;P

    zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania jesli masz ochote ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Całkiem ciekawie Ci to wyszło, no i najważniejsze, że jest to przede wszystkim niepowtarzalne! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. powodzenia życzę w tworzeniu kolejnych przeróbek:D

    OdpowiedzUsuń
  40. świetny efekt :) gratulacje! czekam na więcej :D

    OdpowiedzUsuń