Obserwatorzy

piątek, 3 maja 2013

Fashion passes, style remains.

Siemka kochani ! :) No i mamy wreszcie maj , chociaż jak na majówkową pogodę jest okropnie , mokro , zimno , zupełnie jakby to nie była wiosna tylko jesień .  Mam nadzieję przynajmniej że humorki Wam dopisują :) No ale przecież każdy to widzi i pewnie na niejednym blogu to czytacie , dlatego przechodzę do rzeczy . Dzisiaj mam dla Was kochani stylizacje tzw. " na luzaka " , bo jak mówiłam kiedyś , że właśnie preferuję taki styl i on mi odpowiada . Sprawdza się na wypad na rowerze czy spacer . Dodałam do stylizacji chustkę na głowie w stylu " pin up girl " , myślę , że to daję bardzo fajny efekt i pasuję do mnie . Myślę , że nie zrezygnuję długo z takiego stylu . I jak Wam się podoba , co sądzicie o takim efekcie ? Czekam na Wasze komentarze :)








16 komentarzy:

  1. Fajna bluza, fajny ma motyw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pogoda faktycznie nie dopisała:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładna bluza! :)

    kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko wygląda ładnie :D tylko ja bym ściągnęła tą chustę bo ona trochę psuje taką spoko stylizację ;)
    Kiss ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka wiosenna-optymistyczna bluza ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie w moim stylu ;) . Chustka fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super zdj ! ;>
    obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. spooooko bluza i ta chustka jest świetna-chciałabym mieć taką, ale nie potrafię nigdzie znaleźć:<

    OdpowiedzUsuń
  9. love your sweater and hairband)

    xoxo Christy

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana zostałaś u mnie nominowana ;D wiecej u mnie na blogu :*
    w przedostatnim poście :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z jakiego sklepu jest ta bluza? Czy były szare? :)

    OdpowiedzUsuń