Obserwatorzy

czwartek, 11 kwietnia 2013

Be glad of life because it gives you the chance to love and to work and to play and to look up at the stars.

Hey kochani ! Dawno mnie tu nie było , ponieważ miałam już dość zdjęć robionych w domu , wole wyjść na dwór i robić efektywniejsze fotki . Bardzo chciałabym mieć lustrzankę i żeby ktoś mi robił naprawdę profesjonalne zdjęcia , obecnie moim fotografem jest mój dziesięcioletni brat , hehe może Wam to się wydawać śmieszne ale gdyby nie on tak naprawdę nie miałby kto ich robić . Pogoda coraz bardziej się nam poprawia , więc myślę że niedługo i z mojej strony będzie więcej zdjęć . Mam Wam naprawdę dużo do pokazania stylizacji . A teraz taka mała próba sprawdzenia Was kochani , czy czytacie to co pisze , jeśli tak to proszę Was abyście postawili przed komentarzem uśmieszek :) Podłapałam to od jednej bardzo fajnej blogerki , chyba się za to na mnie nie obrazi . Życzę Wam miłego dnia i całuję mocno ;*









29 komentarzy:

  1. U Ciebie także wiosennie ,fiu fiuu ;):*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne spodnie :) ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna Torebeczka i spodnie.*.*
    Jaka ty ładna ! : *
    Obserwujemy ? Czekam na odpowiedź.; )
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne spodnie i koszula !
    zapraszam mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się całość - a osobno każda rzecz jest śliczna ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. mi sie batdzo bardzo podoba! :) tak wiosennie ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. :) świetna koszula!
    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak na tak młodego fotografa to Twój brat jest zdolny :) A lustrzanki nie trzeba wystarczy np dobra obróbka na picmonkey :) Bardzo podoba mi się stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie wyglądasz w koszuli. : )
    Więcej uśmiechu ! ; )
    Obserwujemy ? ( odpowiedź proszę u mnie ; ))
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza bluzka ;-)
    Napisałaś, że obserwujesz ale tego nie robisz:P

    OdpowiedzUsuń
  11. A faktycznie :D Zwracam honor! :D
    ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. wiosennie!
    obserwuje. licze na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ;) Świetnie wyglądasz, widzę że pastele królują!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny blog, zapraszam do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bluzeczka super!wogole fajny blog,bardzo me gusta ;))
    napewno bede czesciej do Ciebie zagldac!
    zapraszam rowniec do siebie,wkrotce bedzie rozdanie wiec warto
    milego dnia x x x

    OdpowiedzUsuń
  17. dobry nawet brat, ja kocham twoja torebke :) zaobserwuje

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne pastelowe kolorki :)
    Spodnie mają piękny cytrynowy kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. może byłoby lepiej gdyby nikt Ci zdjęć nie robił..

    OdpowiedzUsuń