Obserwatorzy

środa, 17 kwietnia 2013

“A girl should be two things: classy and fabulous.”

Hej ! Jak Wam mijają te piękne wiosenne dni , bo ja napawam się tą piękną pogodą . Widzę jednak że nie bardzo chcecie czytać moje posty , ponieważ tylko parę osób postawiło uśmiechniętą buźkę przed komentarzem , no cóż szkoda , także dzisiaj nie będę już się tak rozpisywać . Chciałam Wam tylko powiedzieć , że dzisiaj byłam u fryzjera i podcięłam sobie lekko grzywkę i skróciłam trochę włoski . Jak Wam się kochani podoba ? Całuję ;*








A na koniec piosenka która kojarzy mi się z latem i wakacjami :) 


26 komentarzy:

  1. Fajna grzyweczka, pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fryzurka fajna i stylizacja też :) --> bardzo lubie tą piosenkę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nową fryzurkę to masz świetną i bardzo podoba mi się Twoja bluzeczka ♥
    pozdrawiam BERRIES

    OdpowiedzUsuń
  4. śiwtna sukienka ;*

    wandzik-waandzik.blogspot.com
    u mnie konkurs ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. w taką pogodę to aż chce się z domu wychodzic;d
    zapraszam do mnie ponownie ;-) obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie Ci w takich włoskach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne włosy :) Śliczna sukienka ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Groszki ,świetnie wyglądasz ,tak wiosennie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz ladne włosy ;)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładna fryzurka , a piosenka również kojarzy mi się z wakacjami..♥

    może obserwujemy? : )

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna grzyweczka ;)
    Wpadnij:
    enbyn-en.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nowa fryzura- jak najbardziej :) Świetnie wyglądasz!!

    OdpowiedzUsuń
  13. To jest sukienka czy bluzeczka i spódniczka? Wygląda świetnie, te groszki są meeega urocze! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładna fryzura i włosy ;) też zauważyłam , że wiele osób nie czyta notek , ale są jeszcze jednostki które jednak to robią ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Fryzurka świetna, sukienka też :*

    OdpowiedzUsuń
  16. No niestety tak to bywa z czytaniem postów ;)
    Piękna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. You go girl! This outfit is aweseome! Would love if you‘d come to my blog, too! Right now, I‘ve got my FIRST WORLDWIDE GIVEAWAY - it‘s a great gift and I think you might like it! Why don‘t you take a look and join it?!

    Love, Kyra
    www.kyras.de

    OdpowiedzUsuń
  18. sexownie ;D podoba mi się ;DD

    OdpowiedzUsuń