Obserwatorzy

niedziela, 10 marca 2013

"Restless soul, enjoy your youth"

Witajcie :) Dzisiaj niestety zdjęcia musiałam przenieść do domu , bo na dworze było dość chłodno i ponuro , chociaż osobiście wole zdjęcia w plenerze , jest wtedy lepszy efekt . Nie będę się zbytnio rozpisywać dzisiaj . Chciałam przedstawić dla porównania dwa sweterki , pierwszy pochodzi ze sklepu Top Secret a drugi to sklep Butik . Miłego oglądania :)







I jak sądzicie który kolor do mnie lepiej pasuje , w którym się lepiej prezentuje ?
Zapraszam do komentowania :)

35 komentarzy:

  1. Druga stylizacja zdecydowanie lepsza! :D Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny blog :)
    Dziękuję ślicznie za komentarz
    Oba sweterki są ładne
    Obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sweterki ,ale pierwsza stylizacja według mnie ładniejsza :) Pozdrawiam, obserwujemy?:* Ja już dodałam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne sweterki :) Bardziej ten 2 do ciebie pasuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super sweterki <3 ale ten drugi bardziej Ci pasuje :)

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. drugi bardziej Ci pasuje :>
    zapraszam do mnie, wyraź opinię o moich projektach:*

    OdpowiedzUsuń
  7. O jakie śliczne wiosenne kolorki, ożywiają tą ponurą pogodę ; )

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne mają kolory :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj wiosnę widać u ciebie...zapraszam na konkurs z Silcare.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy podoba mi się bardziej. ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. masz bardzo ładne sweterki :)
    Zdecydowanie Tobie pasuje lepiej pierwszy
    Obserwuję, Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. W obydwu wyglądasz ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo urocze sweterki, w obydwu wyglądasz bardzo ładnie, ale ten pierwszy moim zdaniem bardziej pasuje do Twojej urody, ociepla Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oba sweterki śliczne, jednak uważam, że lepiej prezentujesz się w tym pierwszym ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. drugi sweterek zdecydowanie lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oba ładne, ale na moje oko ten pierwszy kolor lepiej Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne sweterki, mają bardzo fajne zdobienia;)
    pozdrawiam P:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oba warianty są świetne, ale jeśli miałabym głosować to za miętowym!

    Ro.
    http://wpierwszymrzedzie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. pierwszy sweterek bardziej do Ciebie pasuje :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie pytanie. ^^ Gdzie kupiłaś ten żakiet co masz na nagłówku i za ile?:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale śliczne masz sweterki :)
    Ps.Obserwuję :) Jeśli i mnie chcesz troszkę poobserwować, zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Drugi sweterek ma przepiękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ten miętowy sweterek jest boski *.*

    OdpowiedzUsuń