Obserwatorzy

poniedziałek, 4 marca 2013

I just wanna feel this moment ...

Hej ! Nareszcie zrobiło się trochę cieplej dlatego dzisiejsza stylizacja jest zrobiona po raz pierwszy w tym roku na dworze . Nie mogłam się już doczekać słońca dzięki któremu pojawił się uśmiech na mojej twarzy , ta monotonna zima była jak dla mnie dobijająca , szare , ponure dni w które nic nie chciało się robić . Dzisiejsza stylizacja będzie w roli głównej z moją nową nabytą marynarką w stylu marynarskim na którą polowałam przez dłuższy czas i w końcu jest moja w dodatku jednym z moich ulubionych kolorów .  Oceńcie sami jak Wam się podoba . A wy na co polujecie tego sezonu ? Zapraszam do oglądania :)









44 komentarze:

  1. cudowna kurteczka. ;)
    ładny wygląd bloga. ;)
    obserwuje i liczę na rewanż. ;*
    attka-attkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne to mietowe cudenko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna marynarka! A te guziczki dodają jej elegancji. Super!
    Obserwuję i pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna marynarka, i te guziczki. *.*
    Bardzo fajna stylizacja. :>
    Świetny blog. :)

    loveonlytofashion.blogspot.com
    Obserwujemy? jeśli tak napisz u mnie. :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna marynarka :) Super kolorek! Dziękuje za odwiedziny na moim blogu :) Będziemy zaglądać? Daj znać :) Pozdrawiam

    http://voguerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. A dziękuję :) No to może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  7. ale swietny kolor.Zlote guziczki dodaja mu uroku. Dodalam do obserwowanych. W wolnej chwili zapraszam do mnie . Pozdrawiam Magda xx

    www.maagdzia21.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny kolor żakietu *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. swietna marynarka, taki niebanalny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna marynarka !! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajny kolor marynareczki zapraszam czesciej na www.2fashiondaily.blogspot.com :):*

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna ta marynarka :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajna marynarka- .świetne ma guziki, one robią robotę:)
    serdecznie pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  14. ładnie;) również obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna zdobycz. Kolor i krój bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam i zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny żakiecik! chciałabym taki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny kolor tej marynarki! Fantastycznie podkreśla Twoją śliczną urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. genialna marynarka!!! :)) ogolnie ladnie wyglądasz:)) Obserwuję ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za odwiedziny!
    Świetna stylizacja!
    Marynarka ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Marynarka ;) ♥
    A u mnie znów śnieg !!

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna marynarka :)

    obserwujemy? ;>

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajnie wyglądasz. ;))

    ps. może obserwujemy wzajemnie? ;d
    http://stellfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zostałaś nominowana do Libster Award! Szczegóły znajdziesz na moim blogu! :3

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajny kolor marynarki :)
    Dzięki za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zestawienie czerni i koloru zawsze się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  26. super stylizacja tylko ja bym na Twoim miejscu nie spinała tej marynarki, mam taką samą tylko czarną i on ma być tylko narzucona. Już na pierwszym zdjęciu widać że nie fajnie się układa ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. marynarka pięęękna:) zazdroszcze, pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  28. marynarka naprawdę śliczna!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładny zestaw! Marynarka jest śliczna, fajnie ją zestawiłaś z całą resztą :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń