Obserwatorzy

czwartek, 28 marca 2013

fashion is something that goes out of fashion as soon as most people have it

Hey kochani , wielkimi krokami zbliżają się Święta Wielkanocne , chociaż ja osobiście wcale ich nie czuję , jest zimno , no i cały czas zalega śnieg . Moimi ulubionymi świętami jest jednak Boże Narodzenie . Chciałam Wam podziękować za tak dużą ilość komentarzy i obserwatorów których już wybiło 50 . Cieszę się , że nie piszę na marne i podobają Wam się moje amatorskie zdjęcia . A w dzisiejszej stylizacji będzie królowała panterka . Długo się zastanawiałam czy ją kupić , bo nie byłam pewna czy taki styl będzie do mnie pasował . Jednak po przymierzeniu tej sukienki uznałam , że nie jest najtragiczniej . Zresztą zapraszam Was do oceny ?








A i chciałam wszystkim moim czytelnikom życzyć WESOŁYCH ŚWIĄT ;*

33 komentarze:

  1. dziękuję za odwiedziny :) bardzo elegancka sukieneczka ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, super sukienka: Pasuje ci bardzo:)

    monic-dzej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. pieknie wyglądasz :)
    Pozdrawiam, i zapraszam do mnie :* Obserwujemy? :*

    OdpowiedzUsuń
  4. sukienka jest boska- sama bym taką chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaczepista sukienka *o*

    http://ania-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz fajnie w tej sukience. Myślę, że to był fajny zakup :d

    OdpowiedzUsuń
  7. Pauliśka siostro Ty moja!!! co za piekna sukienka!!!!!!!!!! tylko dodałabym do niej czarne rajstopki i bedzie miód malina!! podoba mi się bardzo. napisz mi smska gdzie kupilas!! Moniska:*:*

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw ! bardzo fajnie na Tobie lezy i do Ciebie pasuje :) tez takie lubie! :)
    Tobie równiez Wesołych Kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. masz śliczną sukieneczkę!
    Może masz ochotę wygrać czerwone szpilki♥?

    OdpowiedzUsuń
  10. uwilebiam panterke, jest taka kobieca ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna sukienka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna sukieneczka, taka kobieca :)

    dodaję do obserwowanych ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie przepadam za panterką ale na Tobie bardzo ładnie wygląda ;)
    Obserwuję i liczę na to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Panterkowy print jest jednym z tych odważniejszych i trzeba umieć nosić go z głową. Tobie się to udało :) Pozdrawiam i oczywiście zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. równiez obserwuję ;) a sukieneczka bardzo Ci pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. super wdzianko :P
    obserwujemy? jak tak to zacznij :)
    i-checked-you.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dawno mnie u Ciebie nie było ;) Własnie przeglądałam u mnie stare posty i postanowiłam Ciebie odwiedzić ;)

    Zapraszam także do mnie: ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie wyglądasz :)
    wesołych świąt!;* może obserwujemy?;)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajny styl :)

    aleksandra-jakuta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. śnieg odebrał całą magie świat.. : /
    ładnie wyglądałaś

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ci ladnie w tej sukience..:)

    OdpowiedzUsuń
  22. love this leopard top and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    Kisses
    http://francescagiusti.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń