Obserwatorzy

środa, 13 marca 2013

Changing sesons of my life, maybe I'll get it right next time...

Hej dziewczynki :) Jak Wam mijają te zimowe dni ? Bo u mnie dzisiaj cały dzień praktycznie sypie . Chciałabym aby na dobre zagościła WIOSNA ! Dzisiaj przedstawiam Wam w roli głównej cytrynowe spodnie , które pokochałam od pierwszego wejrzenia ( hehe jak to brzmi ) ich kolorek jest boski i w dodatku są wygodne . Zestawiłam je z czarną marynarką i do tego czarne szpilki . I jak Wam się podobają ?







I jak Wam się podoba ? 

49 komentarzy:

  1. Piękny outfit! :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kolor , taki wiosenny !

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne spodnie i marynarka ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie ładny kolor mają i dobrze leżą na Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasz:) Piękna marynarka i wisiorek ! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie wyglądasz :) podobają mi się spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne spodnie:) bardzo wiosenny set:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja nie lubie koloru zółtego ale Ty w nim wyglądasz zniewalająco! pasuje do Ciebie ten kolor :) fajna stylizacja taka wiosenna :D aż chce się wiosny patrząc na Ciebie i Twój strój ;D Buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja śliczna kuzyneczka!!:*

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny kolorek spodni taki wiosenny:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne kolory, widzę, że już poczułaś wiosnę ;)
    Pięknie wyglądasz! I świetnego masz bloga.
    Może wspólna obserwacja? :* Daj znać! ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. A gdzie kupiłaś ten żakiet?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie widzę Cię na mojej liście obserwujących? Spróbujesz jeszcze raz? :)
    Ja już obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie wyglądasz. Może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  15. dzięki za komentarz na www.polinefashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za komentarz u mnie.
    Ja kocham kolory i Twoje spodnie bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne są ;) ja również obserwuję i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana musisz mi wybaczyć, dopiero niedawno zaczęłam nadrabiać zaległości, obiecuję poprawę :) Przeglądnęłam Twojego bloga i miętowy żakiecik kilka postów niżej to mój faworyt, wyglądasz w nim idealnie :) A tutaj natomiast ładnie z cytrynowymi spodniami przywołujecie wiosnę! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Spodenki cudne:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,


    Malko

    OdpowiedzUsuń
  21. Też to zauważyłam ;D Pauliny sa NAJLEPSZE:D :** hehe
    i widzę, że póki co Ty jedyna przecztałaś to co napisałam :D hehe dziękuję :D :* czekam na Twój nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o prosze to ładnie się trafiło ;D hehe

      Usuń
  22. U mnie tez non stop sypało :) dziś była piękna pogoda, słonko tak fajnie grzało :)
    Fajny zestaw, kolory ładnie współgrają, ale jak dla mnie troszkę za żywe te kolory, jednak gustuję w spokojniejszych :)
    Pozdrawiam!
    Dziękuję i również obserwuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hi! lovely look and very nice blog! Do you want to follow each other, if yes let me know! Greetings from Moscow!
    http://afinaskaterblogspotcom.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja widzę siebie pierwszą w obserwowanych u Ciebie, sprawdz jeszcze raz :) Mi tez czasai się robi tak ze nie dodają się od razu jakis bląd albo opuźnienie, nie wiem :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakiś problem byl z dodaniem komentarza :(

      Usuń
  25. zgadzam się co do jednego ; ) świetny kolor spodni ; )

    OdpowiedzUsuń
  26. miałam podobne spodnie kiedyś ;) fajny zestawik:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Oh faktycznie u Ciebie już bardzo wiosennie! Świetny kolor spodni, ja bym je jeszcze na przykład połączyła z miętą, albo takim pastelowym błękitem jak w tle Twojego bloga. Dziękuję za odwiedzenie mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Zestaw raczej nie w moim stylu, choć marynarka nawet mi się spodobała ;)
    W takim razie ja też obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam identyczny żakiet ;)

    Zapraszam do mnie - nowy wpis: ilonastejbach.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. dziękuję za odwiedzenie mojego bloga! ;)
    co do stylizacji, to podoba mi się, szczególnie spodnie ! ;)))
    pozdrawiam i zapraszam ponownie do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. świetne spodnie. Też właśnie zakupiłam sobie swoje w takim kolorze na wiosnę..:D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. swietna, wiosenna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  33. piękny kolor spodni. Sama szukam czegoś podobnego:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny kolor spodni!
    I dobrze dopasowane do Twojej figury są :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń