Obserwatorzy

niedziela, 20 stycznia 2013

I believe I can fly...I believe I can touch the sky...:D


No i zbliża się wielkimi krokami sesja , która w moim przypadku rozpoczyna się już w tym tygodniu . Dlatego ten , że post będzie dość krótki , ponieważ nie mam czasu na rozpisywanie się . Chcę Wam pokazać dwie koszule , które naprawdę uwielbiam , bo są bardzo wygodne . Pierwsza czerwona pochodzi ze sklepu Camaieu a druga musztardowa to sklep Moddo :) Zapraszam do oglądania i komentowania .









I jak myślicie Kochani który kolor lepiej do mnie pasuję ?
czekam na wasze opinie :)

32 komentarze:

  1. W obu koszulach dobrze wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jedna i druga Ci służy ;) Pasują do Twojej urody ;)
    Obserwuję, dziękuję za odwiedzinki i zapraszam do mnie na nowość ;) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. oba kolorki pasują :) zwłaszcza czerwony ;) śliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz :) najładniej Ci w czerwonym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. w obydwu dobrze wyglądasz ;) ale jeśli mam wybrać to chyba czerwony ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. łaaaaa czerwona boskaaa :D:D:D ale musztardka tez niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się musztardowa koszula:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi bardziej podoba się musztardowa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję! Zarówno w jednym jak i drugim kolorze Ci do twarzy :) 5 zdjęcie jest cudowne!
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta musztardowa jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czerwona mi sie bardzo podoba. Przyznam, ze mnie nie zainspirowalas i juz w myslach widze z czym ja polacze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dziękuję za komentarz i zapraszam ponownie! super bluzka ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. musztardowy to absolutnie najpiękniejszy kolor na świecie. no może zaraz po burgundzie ;>

    OdpowiedzUsuń
  16. obie cudne, ale moje serce skradła ta bluzeczka z kocim okularnikiem u góry, boska :)
    również obs. z przyjemnością

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubię Moodo, ale wydaje mi się, że co raz gorsze rzeczy tam są :/ za to koszule b. ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Koszule mają świetne kolory. W czerwonej naprawdę fajnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciocia , ciocia jest i moja Ulubiona Ciocia!!:) a ja rozpięłabym i w jednej i drugiej z dwa guziczki i obie byłyby wtedy miód malina!!:) a stylizacje obie, oby tylko były z Twym pięknym uśmiechem:)!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne koszule:) szczególnie ta musztardowa :)♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Wg. mnie lepiej Ci w czerwonej :D

    OdpowiedzUsuń