Obserwatorzy

czwartek, 24 stycznia 2013

But I'm a Supergirl and Supergirls just fly.

Witajcie Kochani :* Na początku Chce Wam powiedzieć , że jestem przeszczęśliwa że mam już kilku swoich obserwatorów , to Wy kochani dodajecie mi wiary i siły w dalszym prowadzeniu tego bloga . Cieszę się , że mogę dla Was pisać i przedstawiać Wam moje jakże skromne przemyślenia :) Dodajecie mi wielkiego kopa , że pomimo iz mam tyle nauki , i tak postanowiłam napisać dla was tego posta . Chciałam Wam pokazać dzisiaj raczej stylizacje bardziej na sportowo . Będą w niej przeważały paski , które chociaż z reguły pogrubiają , to i tak je kocham . A więc pierwsza bluzka pochodzi ze sklepu Moddo , o którym już Wam wczesniej wspominałam i który jest moim jednym z ulubionych sklepów , dwie kolejne to Butik , który przyznam , że teraz osłabł w swojej branży , jego kolekcja nie jest już tak zadowalająca , a ostatnia to Camaieu . Miłego oglądania :)












Zapraszam do wyrażania swoich opinii :)
Buziaki kochani :*

39 komentarzy:

  1. zaapraszam cieplutko:http://madllin.blogspot.co.uk/
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna koszulka z 1 foto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog :) będę tutaj zaglądać częściej :)


    www.limitofcontrol.blogspot.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia nad dalszą pracą z blogiem :D
    Super zdjęcia ^.^

    Fajnie się czyta Twojego bloga :)
    Może zaobserwujemy wzajemnie .? ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. białe getry według mnie na nie ;p reszta bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie ma sprawy :) bardzo fajnie wyglądasz w tej stylizacji z pierwszego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cieszę się że się rozkręcasz na blogu :) ja bym zrezygnowała tylko z tych białych leginsów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. równiez obserwuje :) buziaczki :*:*:**:

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna ta bluzka w zielono-czarne paski. ;)
    Bardzo fajny blog. Obserwuję! ;D Mam nadzieję, że odwdzięczysz się tym samym. ; )
    http://niby-slodko.blogspot.com
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam mnóstwo rzeczy w paski. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. and super girls dont cry :) uwielbiam te piosenke :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna ta pierwsza bluzeczka;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne bluzeczki :)

    Zapraszam również do mnie:
    ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. patrzac na Ciebie niektóre z tych rzeczy były by dobre na Ciebie :)) Ps. Bardzo fajny blog :))) Super wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super stylizacje ) dziękuję za komentarz ;)

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne stylizacje, świetnie wyglądasz. Bardzo mi się spodobała ta pierwsza bluzeczka:)
    Fajny blog, życzę Ci wielu sukcesów:)
    Była byś zainteresowana wspólna obserwacją?

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsza stylizacja mi się najbardziej podoba :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. marynarskie kolorki są najlepsze. Może poobserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjątka.
    Pierwszy zestaw ładniejszy ! :)



    obserwuję i liczę na to samo.
    welovebaranowa.blogspot.com
    Boski blog <3

    OdpowiedzUsuń
  21. lubię tego typu bluzeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bluzka w czarno białe paski bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi również podobają się rzeczy z Moodo :) zapraszam do siebie http://naturalniezakreconaa.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  24. tak tak, paski zawsze są super :) bardzo ładne outfity ! :>

    www.olencjaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne bluzki!
    + obserwuję i zapraszam do siebie :>

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta ostatnia stylizacja naj naj :) Zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. bluzka z kokardą mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  28. bluzka z kokardką śliczna!:)
    gratuluję nowych obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
  29. paulinka kiedy nowa notka. czekam!

    OdpowiedzUsuń