Obserwatorzy

niedziela, 23 września 2012

Show must go on ... !

Hello :)  Wakacje jak dla mnie powoli dobiegają już końca , czas wziąść się do solidnej pracy (hahaha !) bo przede mną najtrudniejszy rok w którym nie wiadomo co za niespodzianki na mnie czekają . Miesiąc październik to również moment kiedy królują wesela tak jest i w moim przypadku , w tym że właśnie miesiącu mam aż ich trzy , może uda mi się w przyszłym poście przedstawić moją sukienkę weselną , która jest dosyć prosta ale nie bedę Wam teraz o niej opowiadać ;)
Chcę w tym poście pokazać proste zestawienie na chłodniejsze dni a mianowicie sweterek który jest nieodłączną częścią mojej garderoby , uwielbiam w nich chodzić a do tego rurki z materiału i białe trampeczki które są dla mnie najwygodniejszymi butami na świecie . Zapraszam !







Top - rynek
Sweter - Top secret
Spodnie - rynek
Trampki- rynek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz