Obserwatorzy

niedziela, 16 września 2012

I want to make something special ...

Witajcie :) Staram się jeszcze jak najczęściej dodawać nowe posty , bo już niedługo rozpoczynam studia i myśle że nie będe miała już tyle czasu na dodawanie nowych postów . Z jednej strony bardzo się ciesze na myśl że moge poznać tyle różnych i ciekawych osób a z drugiej jest obawa jacy będą moi nowi wykładowcy ( ale ogólnie myśle że nie trzeba z góry nastwiać się na 'nie' ) bo liceum nieźle dało mi w kość :D Ale nie o tym teraz mowa ...
Chciałam przedstawić Wam w tym poście dwie stylizacje :
1. To klasyczny strój tylko że zamiast białej bluzki użylam żółtej koszulki która wydaje mi się że całemu stroju nadaje blasku , do tego jeansy i czarna marynarka .
2. To czarna sukienka w groszki do tego musztardowa marynarka .
Oczywiście do obu stylizacji pasują beżowe buty na koturnie . Miłego oglądania :)




 




Koszulka- Butik
Spodnie - Rynek
Marynarka - H&M
Buty - CCC
 
 

 

 
Sukienka - Butik
Marynarka - Maximus
Buty -CCC
 
 
I jak Wam się podoba ?
Jak myślicie w którym Mi lepiej ? ;d
 

 


1 komentarz:

  1. Cześć! Podoba mi się Twój blog i chciałabym go zaobserwować. Możesz dodać opcję obserwatorów do paska bocznego? + Jeśli odpowiesz mi na komentarz, to ja nie dostaję powiadomienia, mogłabyś albo napisać mi maila (na wowerthinking.blogspot.com jest napisane, jaki mail), albo po prostu komentarz pod jakimś tam postem?
    ___________
    zapraszam do siebie :) wowerthinking.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń